Subject: FW: Tehniliste tingimuste taotlus
From: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 15:07:33 +0300

Tere

Palun registreerida ja määrata täitja kooskõlastuste üksusest. Mulle
teadmiseks.

Parimat

Kaarel

From: Raoul Alliksaar <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 2, 2024 9:43 AM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Cc: Margus Viiklepp <[email-masked]>
Subject: Tehniliste tingimuste taotlus

Tere !

Rail Baltic Estonia on kavandamas projekteerimise hanget Pärnus
perspektiivse kaubaterminali ja hoolduskeskuse kõvakattega aladelt
kokkukogutava sadevee (eelprojekt on koostatud) ning RB põhitrassi
muldkeha (lõigus Rääma raba – Pärnu jõgi) ärajuhtimiseks. Kuigi kavandatav
kraav paikneb RB trassikoridoris ja Tammiste raudtee T2 koridoris, asub
see osaliselt siiski ka riigimaantee Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu
linn, Ehitajate tee T1 (62517:064:007) teekaitsevööndis.

Palume väljastada tehnilised tingimused äravoolukraavi projekteerimiseks.
Asendiplaan manuses

Lp,

Raoul Alliksaar

Projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2, 10132 Tallinn

Tel: +372 502 9153

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>